مطالب آموزشی

معرفی انواع پمپ شناور تک فاز

پمپ تک فاز یک و دو اینچ | خرید پمپ کف کش و لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

امروزه انواع پمپ شناور تک فاز مصارف زیادی در صنعت ، منزل ، کشاورزی و کارخانجات دارد. با توجه به این که به کارگیری این پمپ ها به انشعاب برق سه فاز نیاز خواهد داشت. الکترو پمپهای شناور به صورت تک فاز می توانند در بسیاری از این موارد نیاز مشتریان را برآورده سازند. برای خرید این پمپ ها نکات بسیاری را باید در نظر بگیرید که انتخابی صحیحی و مناسب داشته باشید. در این مطلب به معرفی انواع پمپ شناور تک فاز یک اینچ و دو اینچ ، ویژگی و قیمت خرید این محصولات میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت پمپ شناور تک فاز و انواع پمپ کف کش و لجن کش با فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل همراه باشید.

پمپ شناور ایرانی تک فاز یک اینچ

پمپ شناور تک فاز شامل محصولاتی میباشد. انواع این پمپ عبارتند از الکتروپمپهای شناور تک فاز که از خروجی یک و یک چهارم اینچ ( ¼”) استفاده میکنند. اولین پمپ این محصول دارای پنج طبقه بوده و بر روی آن یک الکتروموتور شناور استیل نصب خواهد شد. با در نظر گرفتن ۲۷ طبقه و یک موتور ۱.۵ کیلو واتی شما قوی ترین پمپ این گروه را خواهید داشت. الکتروپمپ شناور تک فاز که دارای پنچ پمپ بوده، کوچکترین آن ها از الکترو موتور شناور ۰.۳۷ کیلو وات با ده طبقه استفاده می کند.

آخرین گروه الکتروپمپ شناور از خروجی یک و یک چهارم اینچ ( ¼”) استفاده کرده و گروه الکتروپمپ شناور تک فاز URD 104 می باشد. توان الکتروموتورهای شناور تک فاز این مجموعه با قبلی خود فرقی ندارد اما دبی بیشتر و ارتفاع بیشتری را خواهد داشت.

پمپ شناور تک فازدواینچ

الکتروپمپ شناور تک فاز اولین گروه این مجموعه با خروجی دو اینچ است. مجموعه الکتروپمپ شناور تک فاز با چهار پمپ و با قدرت الکتروموتور بین ۰.۷۵ تا ۲.۲ کیلو وات و حداکثر ۱۳ طبقه و خروجی ۲ اینچ می تواند انتخاب مناسبی خواهد بود. پر قدرت ترین مجموعه الکتروپمپ شناور به الکتروپمپ شناور تک فاز URD 112 تعلق دارد.

قیمت پمپ شناورتک فاز

نکات بسیاری بر قیمت پمپهای شناور موثر خواهند بود. در صورت بالا بودن ارتفاع و دبی الکتروموتور قوی تر بوده در نتیجه برای خرید این دسته از پمپها هزینه بیشتری نیز باید در نظر بگیرید. در بازار انواع پمپ شناور تک فاز با برندهای مختلف وجود دارد؛ در نتیجه برند و نوع پمپ نیز در میزان قیمت آن تاثیر گذار خواهد بودشما میتوانید انواع پمپ کف کش، لجن کش، تک فاز ، پمپ یک اینچ ، دو اینچ و … را از صنایع پمپ سازی ملل خریداری کنید.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کف کش ایرانی و پمپ لجن کش و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید محصولات مورد نظر به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *