مطالب آموزشی

ارزانترین پمپ کفکش

پمپ کف کش

پمپ‌های کفکش، پمپ‌هایی هستند که به صورت مستغرق یا شناور داخل محیطی که مایعات دارد قرار می‌گیرند و کاربرد این مدل پمپ‌های کف کش برای تخلیه استخرها، منبع‌ها، مخزن‌ها و انتقال آب از چاه، جوی آب، رودخانه و … می‌باشد. صنایع پمپ سازی ملل با تولید پمپ های کفکش و لجن کش با کیفیتی که بالا و در ردیف رقیب های خارجی و بویژه چینی خود قرار دارد و تمامی قطعات آن (به‌ جز فلوتر) در ایران تولید می‌شود و از این حیث جزو شرکت‌های برتر ایرانی در زمینه تولید پمپ کفکش و پمپ لجنکش به شمار می‌رود.

ویژگی پمپ کف کش ملل:

  • حداکثر دمای مناسب آب برای کارکردن این پمپ ها ۴۵ درجه سانتی گراد می‌باشد.
  • جهت پمپاژ کردن آب از مخازن، در مکان‌های مختلف از پمپ های کفکش استفاده می‌شود.
  • در تولید این نوع پمپ از پروانه‌های روبسته چند کاناله و شفت‌های تمام استیل استفاده می‌شود.
  • قطعات ریخته گری شده این نوع پمپ‌ها از جنس آلومینیوم ، چدن و استیل تحت فشار ساخته می‌شود.

ارزانترین پمپ های کفکش

در بین پمپ های کف کش پمپ ملل دو مدل M.01 و M.08 در رده ارزانترین پمپ های ملل قرار دارد.این پمپ ها برای استفاده در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای، آب‌نما، فواره و هرکجا که نیاز به پمپ مستغرق باشد کاربرد دارد.

قطعات ریخته‌گری شده برای پمپ کفکش برند ملل از جنس آلومینیوم، چدن و استیل است که تحت‌فشار ریخته‌گری شده و با سیستم‌های تمام اتوماتیک تولید و ماشین‌کاری می‌شود وبه‌ طور کلی از کفکش دو اینچ ملل برای انتقال سیال با خصوصیات شیمیایی و فیزیکی مشابه با آب استفاده می‌شود.

پمپ کف کش مدل M.01 یک پمپ ۱۲ متری ۲ اینچ است که ۳۰۰ لیتر در دقیقه آبدهی ماکزیمم دارد و برای حداکثر ۱۰ متر ارتفاع مناسب است. این کفکش تکفاز، ۵ آمپر مصرف می‌کند و با برق شهری که ۲۲۰ ولت است به‌ راحتی قابل‌استفاده است.جهت اطلاعات کاملتر به قسمت محصولات مراجعه بفرمایید.

کفکش مدل M.08 هم یک پمپ ۱۷ متری ¼,۱ است که حداکثر ۱۸۰ لیتر در دقیقه آبدهی دارد ودارای قدرت موتور  معادل۰/۷۵ کیلووات می باشد.جهت توضیحات کاملتر به  قسمت محصولات مراجعه بفرمایید.

قیمت پمپ کفکش

پمپ‌های آب کف کش با توجه به کیفیت، مدل و کاربردی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. با خرید از صنایع پمپ ملل شما می‌توانید انواع پمپ‌ها را بابالا ترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. برای آگاهی از قیمت خرید انواع پمپ کفکش پمپ‌ها با صنایع پمپ ملل تماس بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *