اخبار و مقالات, مطالب آموزشی

پمپ کفکش هیدرولیکی

صنایع پمپ سازی ملل-پمپ کفکش هیدرولیکی-پمپ لجن کش

پمپ کفکش و پمپ لجن کش نوعی از پمپ های گریز از مرکز مستغرق هستند، ساز و کار پمپ کفکش به گونه ای طراحی شده است که یک موتور الکتریکی پمپ را به حرکت در می آورد و نتیجه ی این عمل افزایش انرژی جنبشی سیال میباشد که در انتها سیال پمپ خواهد شد.درباره پمپ کفکش هیدرولیکی در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین پمپ کف کش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

پمپ کفکش هیدرولیکی

در پمپ های کف کش با توجه به ماهیت مستغرق بودن در سیال موضوع عمق مکش مطرح نمی باشد.

به همین جهت در صنایع و کاربردهای مختلف به وفور مورد استفاده قرار می گیرند، ولی با توجه به اینکه اکثر پمپ های کف کش برقی می باشند مشکلاتی از قبیل مسائل ایمنی، برق گرفتگی کارگران، سنگینی پمپ، در دسترس نبودن برق در بسیاری مکان ها و مواقع ضروری مثل بحران ها و حوادث غیر مترقبه و… دارند.

 تغییر نیروی محرکه پمپ از الکتریکی به پمپ کفکش هیدرولیکی :

سیستم محرکه هیدرولیکی خارج از پمپ بوده و روغن هیدرولیک تحت فشار توسط دو شلنگ رفت و برگشت در مدار پمپ و نیرو محرکه سبب چرخش پروانه پمپ می گردد

لذا می توان بخش پمپ را جدا از نیروی محرکه جابجا نمود که این سبب سبکی، کوچکی و حمل و نقل آسان پمپ می گردد

بعلاوه در هنگام کارکرد پمپ می توان براحتی از یک نقطه به نقطه دیگری پمپ را جابجا نمود.

نیروی محرکه هیدرولیکی پمپ را می توان به روشهای گوناگون تأمین نمود

از جمله power pack، از طریق اتصال به مدار هیدرولیکی ماشین های سنگین و نیمه سنگین راهسازی، کامیون، تراکتور، کشتی و یا مدار هیدرولیکی ماشین های صنعتی.

با توجه به نبودن سیستم برقی امکان برق گرفتگی نبوده و افراد به راحتی می توانند در محل کارکرد پمپ وارد شوند همچنین مسیر انتقال شلنگ هیدرولیکی نگرانی های انتقال کابل های برقی را ندارد.

سیستم های محرکه هیدرولیکی Power Pack:

در صورتیکه سیستم هیدرولیکی جهت خودروهای تعمیراتی و امدادی در نظر گرفته شود می توان ابزار هیدرولیکی متنوعی نیز با یک نیروی محرکه برای این مجموعه در نظر گرفت از جمله: انواع دریل، دریل چکشی، اره گردبر، خردکن، لوله بر، دمنده هوا، ژنراتور، دستگاه جوش، پمپ آب فشار قوی، … که بهترین انتخاب در کاهش فضا و هزینه برای تجهیز این ماشین ها می باشد.

قیمت  و خرید پمپ کفکش

همانطور که گفته شد ، قیمت انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده انواع پمپ های کفکش و لجن کش می باشد که می تواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت و خرید پمپ کفکش مورد نظر با ویژگی های متناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *