مطالب آموزشی

پمپ کفکش استیل

پمپ کفکش استیل-صنایع پمپ سازی ملل

اساس کار پمپ کف کش (EPS) لجن کشی هست، به اینصورت که پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام میدهد. درباره پمپ کفکش استیل در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

پمپ کفکش استیل

پمپ کف کش استیل مخصوص آب چاه ،آب باران ،آب رودخانه ها و جوی ها ساخته و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پمپ کفکش دارای پروانه یک طبقه و چند طبقه و بصورت تکفاز فلوتر دار و سه فاز بدون فلوتر تولید می شوند و مناسب جهت اغلب آب های صنعتی و کشاورزی و شیمیایی  می باشد.

پمپ کف کش که دارای فلوتر جهت قطع جریان برق در صورت پایین آمدن سطح سیال از حد مجاز می باشد که این فلوتر باعث عدم سوختن پمپ در شرایط اضطراری می شود.

معرفی پمپ کف کش شناور استیل

 بدنه و پروانه و شافت تمام استیل  در برخی از مدلها پروانه این پمپ ها بصورت تکنوپلیمر ساخته شده و الکتروموتور در درون کاور استیل قرار گرفته است و جهت تبادل حرارتی بسیار مناسب و مفید می باشد و پمپ می بایست در درون سیال کاملا غرق گردد و نباید پمپ خشک کار کند.

الکترو پمپ های کف کش

الکترو پمپ های کفکش مستغرق تمام استیل از سری پمپ های مقاوم و پر مصرف در انواع مصارف تجاری و صنعتی مرتبط با تخلیه پساب های فاضلابی ، تخلیه استخرها ، مصارف آبیاری و انتقال مایعات مواد غذایی و مصارف دارویی می باشند .

این پمپ ها به دلیل داشتن بدنه ، پروانه و پوسته پمپ تمام استیل می توانند سیالات تمیز و یا آلوده را با حداکثر قطر ذرات ۲۰ میلی متر در حداکثر دمای ۵۰ درجه سانتیگراد انتقال دهند .

قیمت و خرید پمپ کفکش

همانطور که گفته شد ، قیمت انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *