اخبار و مقالات

نحوه انتخاب پمپ لجن کش

پمپ لجن کش - صنایع پمپ سازی ملل - قیمت و خرید پمپ کفکش

نحوه انتخاب پمپ لجن کش

عموم پمپ ها برای انتقال آب های تمیز و با سیالیت نرمال ساخته می شوند اما در صورتی که آب به علت گل و لای ، لجن و یا ذرات غوطه ور دیگر ، آلوده شده باشد کاربردی ندارند و در صورت استفاده آسیب جدی می بینند . برای این منظور لجن کش ها طراحی شده و توسعه یافتند. اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی هست، به این صورت که پمپ کفکش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام می دهد. در این مقاله سعی داریم ویژگی های انواع پمپ لجنکش را ارائه نماییم . و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

انتخاب پمپ لجن کش

این پمپ ها در دسته بندی پمپ های سانتریفیوژال قرار دارند که نیروی محرکه پمپ خود را از الکترومور ها می گیرند. با توجه به نیاز ویژه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات شهری به پمپ هایی که قادر باشند سیالات حاوی اجزای جامد معلق را جا به جا کنند گونه تازه ای از پمپ ها به این نام طراحی و تولید شدند . سیستم راه گاهی بزرگتر و کارآمد تر امکان انتقال ذرات معلق و رشته های طویل را میسر می سازد و موتور های قوی تر نیروی لازم برای جابه جایی سیالات سنگین تر را فراهم می کنند . اندازه دهانه خروجی این پمپ ها از ۱/۵ تا ۲۰ اینچ متغیر است و در دو ساختار تک فاز و سه فاز ، نیاز های هر مصرف کننده ای را بر آورده می کنند

جنس بدنه پمپ لجن کش :

  • با توجه به قرارگیری این پمپ ها در آب های آلوده و دارای ذرات جامد معلق، لازم است تا بدنه این پمپ ها با استحکام بالایی ساخته شوند . از طرفی مصارف صنعتی این پمپ ها شامل جا به جایی سیالات خورنده و خطرناک خواهد بود که حساسیت انتخاب جنس بدنه این دستگاه را بیش تر می کند
  • استفاده از متریال های چدن ، فولاد زنگ نزن ، آلومنیوم و برنز در ساخت بدنه این پمپ ها متداول است . پمپ فولادی خاصیت ضد خوردگی بیشتری داشته و مصارف صنعتی دارد .
  • نمونه های چدنی برای مصارف خانگی ، خدمات شهری و کارگاهی کوچک مقرون به صرفه ترند .
  • انواع پمپ لجن کش با توجه به محل استقرار

  • پمپ های کفکش شناور : در اینگونه پمپ ها الکتروموتور خارج از آب است و از طریق کوپلینگ نیروی لازم جهت راه اندازه پمپ شناور روی آب را تامین می کند .
  • در این پمپ ها می توان اتصال بین الکتروموتور و پمپ را برحسب نیاز جدا نمود .
  • پمپ های کفکش مستغرق : در این حالت کل پکیج شامل الکتروموتور ، پمپ و سایر اتصالات در یک محفظه ضد آب تعبیه شده است که قابلیت دارد با قرار گیری در کف تانک، عملیات مکش را از آن ناحیه انجام دهد .

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد، قیمت و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *