اخبار و مقالات, مطالب آموزشی

پمپ کفکش چرخشی

پمپ کفکش چرخشی - پمپ کف کش

پمپ کفکش ۲ اینچ را می توان با توجه به مکانیسم مورد استفاده برای جابجایی مایع طبقه بندی کرد: دنده داخلی ، پیچ ، بلوک شاتل ، پره انعطاف پذیر یا کشویی، پیستون محیطی، پروانه انعطاف پذیر. اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی هست، به این صورت که پمپ کفکش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام می دهد. در این مقاله سعی داریم ویژگی های پمپ کفکش چرخشی را ارائه نماییم و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید

پمپ های کفکش چرخشی پره

پمپ چاه ۲ اینچ دیسک توخالی (که به عنوان پمپ های دیسک اکسنتریک یا پمپ های دیسک چرخشی توخالی نیز شناخته می شوند) ، مشابه کمپرسورهای پیمایش ، آن ها دارای روتور استوانه ای هستند که در یک محفظه دایره ای محصور شده است. همانطور که روتور تا حدودی در گردش و چرخش است، مایع را بین روتور و پوشش بدست می آورد و مایع را از طریق پمپ ترسیم می کند. این ماده برای مایعات بسیار چسبناک مانند فرآورده های نفتی استفاده می شود و همچنین می تواند فشارهای زیادی تا ۲۹۰ Psiرا پشتیبانی کند.

پمپ های کف کش لرزش

پمپ های کف کش لرزش مانند کمپرسورهای خطی ، دارای یک اصل کارکرد مشابه هستند. آنها با استفاده از یک پیستون با یک الکترومغناطیس متصل به جریان AC از طریق یک دیود کار می کنند. پیستون با فنر تنها قسمت متحرک است و در مرکز الکترومغناطیس قرار می گیرد. پمپ کف کش در طی چرخه مثبت جریان AC ، دیود به انرژی اجازه می دهد تا از الکترومغناطیس عبور کند، و یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند که پیستون را به عقب حرکت می دهد، فنر را فشرده می کند و مکش ایجاد می کند. در طی چرخه منفی جریان AC ، دیود مسدود جریان را به سمت الکترومغناطیس می گذارد و اجازه می دهد تا فنر بدون فشار باشد.

پیستون را حرکت داده و مایع و فشار تولید مثل پمپ معکوس را پمپاژ کند. به دلیل کم هزینه بودن ، در ماشین های اسپرسو ارزان قیمت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، پمپ چاه ۲ اینچ ارتعاش بیش از یک دقیقه نمی توانند کار کنند ، زیرا باعث ایجاد گرمای زیادی می شوند. کمپرسورهای خطی این مشکل را ندارند ، زیرا می توانند توسط مایعات کار (که اغلب مبرد هستند) خنک شوند.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد، قیمت و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *