مطالب آموزشی

بوستر پمپ کفکش

خرید و قیمت پمپ کفکش - لجن کش - بوستر پمپ کفکش - پمپ کف کش

با توچه به افزایش مصرف آب در ساعات اوج مصرف و بنابراین افزایش افت فشار آب در شبکه آبرسانی و در نتیجه کاهش فشار آب در واحدهای مصرف، نیاز به یک سیستم تقویت فشار آب دارد. معمولا برای تامین فشار ثابت و کنترل شده آب در یک سیستم پمپاژ، از بوستر پمپ کفکش استفاده می شود. بوستر پمپ دستگاه یکپارچه ای متشکل از دو یا چند الکتروپمپ است که به طور موازی یه یکدیگر متصل شده اند. اساس کار پمپ کفکش (EPS) لجن کشی هست، به این صورت که پمپ کفکش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک دارن کار کف کشی را انجام می دهد. درباره بوستر پمپ کفکش در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

بوستر پمپ کفکش

یک بوستر پمپ علاوه بر الکتروپمپ ها دارای لوله ها، اتصالات، شیر آلات، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی و تابلوی کنترل نیز می باشد.یک بوستر پمپ همواره شبکه مصرف را در فشاری معین و ثابت به میزانی که قابل تنظیم می باشد نگهداشته و به محض شروع مصرف آب در شبکه و کاهش فشار سیستم ابتدا یکی از الکترو پمپ ها شروع به کار می کند و آب مصرفی را با فشاری معین و مطلوب تامین می نماید و در صورتی که میزان مصرف آب باز هم بیشتر شود متناسب با آن سایر الکترو پمپ ها به ترتیب و به صورت اتوماتیک وارد مدار می شوند و به این ترتیب ضمن اینکه فشار آب در شبکه ثابت می ماند از استهلاک بیش از حد الکترو پمپ ها و نیز اتلاف انرژی الکتریکی در سیستم جلوگیری می کند.

ساختمان بوستر پمپ

بوستر پمپ ها از اجزای مختلفی تشکیل می شوند. اجزای اصلی مشترک بین بوستر پمپ دور ثابت و بوستر پمپ دور متغیر عبارتند از: شاسی، کلکتور ورودی و بخش مکش، مجموعه الکتروپمپ ها، بخش رانش و کلکتور خروجی و تابلوی کنترل. سایر اجزای اصلی بوستر پمپ های دور ثابت را منبع تحت فشار دیافراگمی و پرشر سوئیچ های مکانیکی تشکیل می دهند و از دیگر اجزای اصلی در بوستر پمپ های دور متغیر پرشر ترانسمیترها هستند.

مزایای استفاده از بوستر پمپ

  • قابلیت سرویس حین کار را دارد.
  • وقتی نوسانهای مصرف آب بسیار زیاد باشد به جای استفاده از یک الکتروپمپ بزرگ از چند الکتروپمپ کوچک که به صورت بوستر پمپ هستند استفاده میشوند.
  • به دلیل اینکه بوستر پمپ از اجزای مختلف متصل به هم تشکیل شده است می توان با جدا کردن این اجزا بوستر پمپ را به سهولت حمل و نقل کرده و در مکان مناسب نصب کرد.
  • کارکرد دائمی بوستر پمپ را می توان با گذاشتن یک الکتروپمپ ذخیره تضمین کرد بطوریکه هنگامی که یک الکتروپمپ خراب میگردد الکتروپمپ رزرو وارد مدار می شود تا وقفه ای در کارکرد سیستم ایجاد نگردد.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت  و خرید انواع پمپ کف کش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *