مطالب آموزشی

خرید بهترین پمپ کفکش ایرانی

خرید بهترین پمپ کفکش لجنکش ایرانی-پمپ ملل-sump- pump

پمپ کفکش

معمولا از پمپ‌های کف کش برای پمپاژ آب‌های تمیز و بدون آلودگی یا لجن استفاده می‌شود. پمپ‌های کفکش دارای در انواع گوناگونی وجود دارند و دسته بندی انها بر اساس معیارهای زیادی صورت خواهد گرفت. با توجه به گستردگی انواع پمپ کف کش در بازار، انتخاب این نوع محصولات سختی خود را داشته، در نتیجه بهتر است برای انتخاب صحیح پمپ کف کش با کارشناسان حرفه‌ای پمپ ملل در این زمینه مشاوره کنید تا بهترین پمپ کفکش را با در نظر گرفتن نیازهایتان خریداری کنید.

قیمت و خرید پمپ

انواع پمپ کفکش ایرانی

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه تولید و ساخت  پمپ‌های کف‌کش با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع پمپ کفکش و لجن کش، اکنون برند خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است.

طیف وسیعی از پمپ های کف کش ایرانی، از دهانه خروجی ۱ تا بیش از ۵ اینچ، با فلوتر و بدون فلوتر، تک فاز و سه فاز، یا کفکش با هد ۱۰ تا بیش از ۱۵۰ متر، جنس‌ های بدنه و پروانه مختلف (آلومینیوم، چدن، استیل و …) و خروجی از بالا و از بغل در بازار موجود است.

نحوه انتخاب پمپ کفکش ایرانی

هنگام انتخاب کف کش ها باید به موارد مهمی مانند قدرت الکتروموتور میزان آبدهی و قطر دهانه خروجی توجه بیشتری داشته باشید همچنین قبل از انتخاب پمپ کفکش به دبی و نمودار ارتفاع یا هد پمپ توجه کنید

نکاتی که باید توجه نمود:

  • قدرت الکترموتور
  • میزان آبدهی
  • قطر دهانه خروجی
  • دبی
  • نمودار ارتفاع یا هد

کفکش های تکفاز با دهانه خروجی در اندازه های ۱ یک و یک و چهاردهم و ۲ و ۳ اینچ و کف کش های سه فاز با دهانه خروجی در اندازه های ۲ و ۳ و ۴ و ۶ اینچ تولید می شوند

جنس کفکش های ایرانی

با توجه به قیمت برای انتخاب یک پمپ کف کش با کیفیت باید به جنس آن توجه کنید پمپ های کفکش ایرانی برند پمپ ملل معمولاً در جنس های مختلف استیل کردن آلومینیوم و پلاستیک ساخته می‌شوند شما باید هنگام خرید بر اساس نیاز خود و همچنین توجه به مسائلی از جمله شرایط جوی و جغرافیایی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای نمونه در محیطهایی که آب‌ شور و یا دارای خاصیت اسیدی هستند، از کفکش استیل و یا کفکش با بدنه پلاستیک استفاده شده و همین‌چنین در مناطقی که آب منابع زیرزمینی قابل شرب دارد از کف کش بدنه چدن یا آلومینیوم استفاده خواهد شد.

خرید بهترین پمپ کفکش ایرانی

اغلب افراد هنگام خرید از دیدگاه فنی و اقتصادی به دنبال با کیفیت ترین و بهترین برند پمپ کف کش ایرانی هستند با توجه به اینکه ساختار تولید پمپ کف کش نسبت به دیگر پمپ ها آسانتر است در بازار تعداد مختلفی از برندهای ایرانی وجود دارند که به لحاظ قیمت و کیفیت و کارایی قابل مقایسه با نمونه های وارداتی هستند.

به عنوان مثال پمپ های کفکش پمپ ملل هم به لحاظ قیمتی و هم کیفیت در جایگاه مناسبی در بازار قراردارند و علاوه بر خریداران داخلی در خاورمیانه هم طرفدار  دارد.

این شرکت به واسطه بومی سازی کردن تولید پمپ کف‌کش و لجن‌کش کلیه قطعات را در داخل کشور تولید کرده و به همین علت مشتریان گرامی دیگر نگران تامین قطعات انواع پمپ تولید شده نخواهند بود.

کلیه پمپ های کفکش تولید شده دارای گارانتی رسمی و معتبر بوده و از قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با محصولات مشابه داخلی و خارجی برخوردار هستند.

جهت سفارش انواع پمپ کفکش و پمپ لجنکش و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

https://eitaa.com/pumpmelal

https://ble.ir/join/MTZkNGI3Nm

https://rubika.ir/pumpmelal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *