مطالب آموزشی

پمپ‌های لجن کش چه کاربردهایی دارند؟

پمپ لجن کش ایرانی | پمپ لجن کش تک فاز | خرید پمپ لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

پمپ‌هایی لجن کش انتقال سیالات دارای الیاف ویا ناخالصی و همچنین  پمپاژ فاضلاب‌های خانگی و صنعتی را انجام میدهند. این محصولات با توجه به کارکرد و وظیفه ای که دارند دارای انواع گوناگونی هستند. در این مقاله به معرفی پمپ لجن کش ، انواع و کاربرد این محصولات میپردازیم. برای خرید انواع پمپ کفکش ، پمپ لجن کش ایرانی ، پمپ لجن کش تک فاز و اطلاع از قیمت آن به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

معرفی مشخصات فنی انواع پمپ لجن کش ایرانی

پمپ لجن کش در دسته موتور پمپهای مستغرق سانتریفیوژ قرار دارد. این پمپ  در دو نوع لجن کش سه فاز و لجن کش تک فاز طراحی و تولید خواهند شد. از دیگر کاربردهای لجن کش ها می توان به انتقال و پمپاژ فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی و دیگر سیالات دارای ذرات معلق و ذرات جامد اشاره کرد. جنس بدنه این محصول با توجه به عملکرد آن استیل، چدن برنز و … میباشد. بیشترین کاربرد این محصولات بر عهده پمپ لجن کش چاه آب است. در ادامه به معرفی مشخصات فنی این محصول میپردازیم.

مشخصات فنی پمپ لجن کش

جنس بنده پمپ لجن کش از متریالی مانند استنلس استیل، چدن و برنز است. جنس پروانه این محصول از استیل، چدن و برنج خواهد بود. این محصولات می توانند به سنسورهای حرارتی، روغن، بیرینگ، آب و رطوبت مجهز شوند که این موضوع  به توان نامی محصول وابسته خواهد بود.

انواع پمپ‌لجن‌کش و کاربرد آن

لجن کش ها دارای دو گروه کلی لجن کش شناور (لجن کش مستغرق) و لجن کش عمودی (ورتیکال) هستند. در ادامه با کارایی آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

لجن کش شناور :

این نوع لجن کش می تواند کاملا در سیال غوطه ور شود. هم زمان با عبور سیال از اطراف الکتروموتور که کاملا آب بندی شده ، موجب خنک شدن موتور و در نتیجه افزایش طول عمر آن و همچنین در اثر کاهش جریان موتور، در نهایت افزایش راندمان کاری محصول شود.

لجن کش عمودی :

در این محصول الکتروموتور در ارتفاع تعیین شده و در خارج سیال بوده و پمپ در داخل سیال غوطه ور خواهد بود. این دو از طریق کوپلینگ به هم متصل هستند؛ در نتیجه به راحتی می توان الکتروموتور را در صورت نیاز از آن جدا کرد.

پمپ لجن کش ایرانی | پمپ لجن کش تک فاز | خرید پمپ لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

کاربرد پمپ‌لجن‌کش

پمپهای لجن کش انتقال و جابه جایی آب آلوده را بر عهده دارند. انتقال و جابه جایی مایعات دارای ذرات جامد مانند الیاف بلند است. انتقال و پمپاژ در خمیر کاغذ و صنعت فولاد سازی انتقال و جابه جایی سیالات دارای ذرات سایشی و انتقال و جابه جایی فاضلاب صنعتی از دیگر وظایف این محصولات میباشد. انتقال و جابه جایی سیالات حاوی آب و گاز و انتقال و جابه جایی لجن پساب صنعتی مخلوط با آب از وظایف این پمپها میباشد.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کفکش ۳ فاز و پمپ لجن کش ایرانی و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید محصولات مورد نظر به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *