مطالب آموزشی

آشنایی با نکات خرید پمپ  کف کش

پمپ آب کف کش | پمپ لجن کش تک فاز | خرید پمپ کف کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

شکل ظاهری پمپهای کفکش مانند پمپ‌های توربین عمودی می‌باشد. این پمپها دارای یک پمپ گریز از مرکز و به همراه شفت عمود پمپ چاه بوده که موجب وابستگی فشار سیال خروجی به چرخش پروانه‌ها را به همراه خواهد داشت.  این محصول به‌عنوان یک پمپ برقی تک فاز یا سه فاز معروف میباشد. پمپ آب کف کش به‌ صورت عمودی کاملاً درون آب جای دارد. در ادامه به نکاتی میپردازیم تا بهتر بتوانید این محصولات را خریداری کنید. برای خرید انواع پمپ کفکش ، پمپ لجن کش تک فاز ایرانی ، پمپ کف کش دو اینچ و سه اینچ و اطلاع از قیمت آن به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

پمپ آب کف کش و ویژگی آن

این پمپها در دسته پمپ‌های سانتریفیوژ قرار دارد. عملکرد این محصولات به گونه ای است که یک موتور الکتریکی، پمپ را به حرکت درآورده و در نتیجه انرژی جنبشی سیال افزایش‌ یافته و سیال پمپاژ خواهد شد. فشار سیال خروجی به میزان چرخش پروانه‌ها بستگی دارد. این پمپ که همان پمپ ای پی اس است تقریباً از لحاظ ساخت و شکل مانند پمپ‌های توربین عمودی میباشد. آن پمپ به کمک که موتور الکتریکی به حرکت درمی‌آید و باعث می‌شود که انرژی جنبشی سیال افزایش یابد. این محصول دارای یک پمپ گریز از مرکز و به همراه شفت عمود پمپ چاه بوده که باعث می‌شود تا فشار سیال خروجی به چرخش پروانه‌ها بستگی پیدا کند.  این پمپ به‌عنوان یک پمپ برقی تک فاز یا سه فاز شناخته می‌شود که به‌صورت عمودی کاملاً درون آب قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های پمپ‌کفکش یا الکتروپمپ کفکش

پمپ آب کف کش از لحاظ خازن در دو نوع داخلی و بیرونی که همان تک فاز است طراحی می‌شود. این پمپ‌ها انواع مختلفی دارند که بر اساس کاربرد و کارایی آن‌ها مورد استفاده واقع می‌شوند؛ مثلاً در مناطقی که آب شور یا  PHآن زیاد باشد باد از کف کش استیل یا پلاستیک فشرده استفاده نمود اما در مناطقی که آب شور نیست و یا PH آن زیاد نیست باید از کف کش چدن یا آلومینیومی استفاده کرد.

این پمپ‌ها در دو نوع ساده و فلوتر دار( دارای قطع کن برق) در بازار وجود دارند. این پمپ‌ها به دو دسته  آب از بغل و آب از رو تقسیم می‌شوند که در بازار هر دو نوع آن موجود است.کف کش‌ها در نحوه قرار گرفتن پروانه در هوزینگ یا پوسته و نیز از نوع شکل آن به دو دسته تقسیم پروانه بسته و پروانه نیمه‌باز می‌شوند. پمپ کف کش‌ها در بازار به دو شکل پمپ کف کش تک فاز و پمپ کف کش سه فاز موجود که به‌صورت فلوتر و ساده تولید و عرضه می‌شود. همچنین این پمپ‌ها از لحاظ نحوه خنک کار به دو نوع تقسیم می‌شوند. یک نوع آن آب‌خنک و دیگری روغن خنک پمپ چاه می‌باشد.

پمپ آب کف کش | پمپ لجن کش تک فاز | خرید پمپ کف کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

قیمت پمپ‌آب‌کفکش

قیمت خرید این پمپ ها با توجه به عوامل زیادی مانند ارتفاع، کیفیت، قدرت، کشور سازنده و… تغییر خواهند کرد. هم چنین جنس شفت پمپ از عوامل تأثیر گذار در قیمت پمپ‌های کف کش و لجن کش خواهد بود. شما میتوانید انواع پمپ کف کش و لجن کش را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از صنایع پمپ سازی ملل خریداری نمایید.

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کف کش دو اینچ و پمپ لجن کش تک فاز ایرانی و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید محصولات مورد نظر به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *