مطالب آموزشی

پمپ کفکش چاه

کمبود آب یکی از معضلاتی بوده که بیشتر مناطق کشور ما با آن درگیر بوده و دلیل آن را می توان در کاهش میزان بارندگی و همچنین کافی نبودن منابع آب روی زمین مانند رودخانه ها، چشمه ها ، استخر ها و … معرفی کرد. این نوع پمپ در مکان هایی که سطح مخازن آب بسیار پایین تر از سطح زمین بوده کاربرد دارند. در این مطلب به پمپ کفکش چاه می‌پردازیم. جهت آشنایی با انواع پمپ و کاربرد آن و برای خرید بهترین کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

مشخصات پمپ کفکش چاه عمیق

پمپ آب پمپ کفکش چاه عمیق یکی از پر کاربردترین پمپ چاه هایی با عمق مختلف بوده که از بدنه استیل طبقاتی تولید شده و در تمامی مصارف صنعتی و خانگی کاربرد خواهند داشت. پمپ های شناور چاه عمیق و نیمه عمیق از یک موتور الکتریکی، پروانه ها، دیوفیوزر ها، کابل الکتروموتور و محافظ آن تشکیل شده است.

این مجموعه به صورت واحد تشکیل الکتروپمپ شناور درون چاهی را می دهند که درون چاه که عموما به شکل سیلندر است قرار گرفته و با استفاده از کابل درون چاهی متصل می شود.طرز کار پمپ کفکش چاه عمیق این گونه که انرژی دورانی پروانه ها را به انرژی جنبشی آب تبدیل می کند و آب را به سطح منتقل می نماید.

کاربرد پمپ های کفکش چاه عمیق، به دلیل ساختار فیزیکی خاص و موقعیت مکانی ویژه دارای مصرف انرژی بالایی هستند. این محصولات بیشتر در اشکال سه فازی به بازار عرضه خواهند شد.

این محصولات دارای سه بخش کل هستند. سه بخش اصلی پمپ عمیق عبارتند از:

  • موتور الکتریکی
  • جت
  • پروانه

الکترو پمپ های کفکش ملل در مدل ۲ اینچ با ارتفاع ۱۲ ، ۲۲ ، ۳۰ ، ۴۵ ، ۵۴ ، و ۷۲ متری تولید و به بازار عرضه میگردد. پمپ های آب کفکش ملل در دو نوع تک فاز استیل و سه فاز استیل تولید میگردد. از پمپ کف کش میتوان در داخل استخر ، رودخانه ، نهر ، چاه ، قنات ، جهت آبرسانی به اسپرینکلرهای آبیاری بارانی ، آبنما ، فواره ، و مجموع نقاط آب گرفته که نیاز به تخلیه سریع دارند ، استفاده نمود .

ارزانترین پمپ کفکش

خرید پمپ کفکش چاه از پمپ ملل

خرید پمپ کف کش چاه عمیق برای اکثر مناطق خشک موجب آبیاری زمین میشود. استفاده از پمپ کف کش عمیق، در مناطقی که آب در اعماق زمین قرار دارد یافتن یک پمپ کف کش چاه عمیق ارزان یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. معمولا این محصولات، آب را از اعماق بیشتر از ۶۰ متر به سطح چاه هدایت خواهد کرد.انتخاب پمپ کف کش چاه عمیق بر اساس توان و آمپر در صورت عدم بررسی این موارد امکان استخرج آب از چاه دچار مشکل خواهد شد.

صنایع تولیدی پمپ ملل تولید کننده انواع پمپ کف کش  در ابعاد و توان گوناگون ،بی واسطه و بسیار مقرون بصرفه این محصول را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. برای بهرمندی از مشاورین پمپ ملل برای خرید مناسب ترین پمپ بنا به ظرایط و نیاز خود با پمپ ملل تماس و یا به سایت فروشگاه صنایع پمپ ملل مراجعه نمایید.

قیمت پمپ کفکش چاه

قیمت پمپ کفکش چاه عمیق بستگی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. مهم ترین نکات موثر در قیمت پمپ کفکش چاه عمیق عبارتند از کیفیت ساخت پمپ، قدرت و توان پمپ، جنس بدنه و پروانه و ضمانت پمپ کف کش از جمله عناصری بوده که بر قیمت چاه عمیق تاثیر مستقیم خواهد داشت. برای خرید و اطلاع از قیمت پمپ کفکش چاه با ما در تماس باشید.

کارخانه صنایع پمپ ملل:استان تهران، جاده ساوه، سه را ه آدران، نبش خیابان شهدای هفت تیر پلاک ۵۳.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *