اخبار و مقالات, مطالب آموزشی

مزایای پمپ کفکش دو اینچ

خرید و قیمت انواع پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

پمپ‌ های کفکش دو اینچ دارای بازدهی و میزان آبدهی بالا و مصرف پایین بسیار هستند. این پمپ در مصارف صنعتی ، کشاورزی و …. کاربرد دارند. در این مقاله به معرفی پمپ کفکش دو اینچ ایرانی و مشخصات این محصول میپردازیم. جهت آشنایی با مزایای پمپ کفکش دو اینچ و برای خرید بهترین پمپ کفکش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

معرفی پمپ کفکش دو اینچ و مشخصات پمپ

پمپهای کف کش ایرانی دو اینچ دارای اندازه ها و انواع گوناگون تک فاز پروانه استیل و آلمینیوم طراحی و تولید میشوند. الکتروپمپ کف کش در دو نوع ساده و فلوتر دار میباشد. الکتروپمپهای کف کش ایرانی دو اینچ در دو نوع تک فاز و سه فاز موجودند. پروانه استیل قفسه دار برای ضد زنگ در برابر آبه ای دارای املاح و همچنین پایین آوردن انرژی  پمپ استفاده از پروانه آلومینیوم فشرده برای پمپ جهت آبهای کثیف با کیفت پایین انجام میشود. این محصول کاملا ضد آب است. عملکرد پمپ حداکثر تا ۳۰ متر زیر آب و حداکثر دمای مناسب ۴۰ درجه سانتی گراد می‌باشد.

مشخصات پمپ‌کفکش‌ دو اینچ

انواع پمپ کفکش دو اینچ دارای مشخصاتی هستند. در ادامه به معرفی مشخصات پمپ کف کش دو اینچ میپردازیم. استفاده از شفت و پیچهای استیل که مقاومت زیادی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی از ویژگیهای این محصول است. کلیه قطعات تشکیل دهنده اصلی آن از آلومینیـوم بـا آلیـاژی و پروانه و کلیه پیچهای متعلقـه آن از جنس فـولاد  ضد زنگ ساختـه شده خواهد بود.

پمپهای کف کش SP در دو سایـزبا دهانـه خروجی ۲ و ۳ اینچ بـا حداکثر قطر خارجی ۱۹۵میلیمتر در ارتفاعهای مختلف طراحی و ساخته میشوند. استفاده از سیلهای مکانیکی ضدسایش (سیلیکون کارباید) با کیفیت مناسب که عمر پمپ را بالا برده است. از مشخصات بــارز پمپ کفکش دو اینچ SP انتقــال آب از قسمـت فوقانــی پمپ و دارا بـودن حداکثــر قطــرخارجــی ۱۹۵ میلیمتراسـت کـــه می توانـــد بـرای انتقــال از چاههـــای حفـــاری شـــده بــا قطــر ۸ اینــــچ بـه بـالا کاربرد بسیار دارند.

مزایای پمپ ‌کفکش‌ دو اینچ

این تجهیزات کاربردی دارای انواع گوناگون هستند که با توجه به کاربردی که دارند دسته بندی میشوند. پمپ کفکش دو اینچ نیز مانند تمامی محصولات دیگر دارای مزایایی هستند. در ادامه به شرح این مزایا میبردازیم. شما میتوانید قیمت پمپ کفکش دو اینچ را با تماس با ما دریافت کنید. باز دهی و میزان آبدهی بالا و مصرف  پایین از مزایای استفاده از این محصول است. این تجهیزات دارای پروانه استیل قفسه دار جهت ضد زنگ در مقابل آبهای دارای املاح و همچنین پایین آوردن انرژی  پمپاستفاده از پروانه آلومینیوم فشرده برای پمپ جهت آبهای کثیف با کیفت پایین هستند. الکتروپمپ کفکش ایرانی ۲ اینچ توان در دو نوع تکفاز و سه فاز موجود است که کاملا ضد آب هستند. عملکرد پمپ حداکثر تا ۳۰ متر زیر آب و حداکثر دمای مناسب ۴۰ درجه سانتی گراد میباشد که این موضوع موجب کاربرد بالای این محصول گردیده است.

قیمت و خرید پمپ کفکش در صنایع پمپ سازی ملل

همانطور که گفته شد ، قیمت و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگیهای مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *