مطالب آموزشی

علت آمپر کشیدن پمپ کفکش

پمپ کفکش-آمپر کشیدن پمپ_صنایع پمپ ملل

پمپ کف کش با خارج کردن آب های آلوده و صاف که املاحی مثل گل و لای و پسمانده های کوچک دارند کار کف کشی را انجام می دهد. از پمپ کفکش میتوان در داخل استخر ، رودخانه ، نهر ، چاه ، قنات ، جهت آبرسانی به اسپرینکلرهای آبیاری بارانی ، آبنما ، فواره ، و مجموع نقاط آب گرفته که نیاز به تخلیه سریع دارند ، استفاده نمود .این پمپ ها در انواع مختلف تک فاز،۳فاز بوده که با انواع ولتاژ  ۵-۱۵ آمپر کار می کند. شما می توانید برای انتخاب و خرید بهترین کفکش ایرانی با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

انواع پمپ کف کش از نظر مقدار انرژی برق

پمپ نیز از لحاظ مقدار انرژی برق به دو گروه تک‌فاز و سه‌فاز تقسیم می‌شود.

در نوع تک‌فاز، پمپ کف‌کش برای مصارف خانگی مناسب بوده و با برق خانگی نیز امکان کار دارد؛ اما در نوع سه‌فاز برای مخازن عمیق‌تر استفاده شده و با برق صنعتی سه‌فاز، دستگاه کار می‌کند.

پمپ کف کش را می توان با توجه به نوع کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم نمود. کف کش تکفاز و کفکش سه فاز که کف کش های تکفاز خود به دو زیر دسته فلوتردار و ساده تقسیم می شوند. همچنین پمپ کف کش را از نظر جنس بدنه می توان در سه دسته بدنه کفکش پلاستیکی، آلومینیومی و چدن نیز دسته بندی کرد.

پمپ‌های کفکش ملل در دو حالت تک فاز و سه فاز تولید می شوند که کف کش تک فاز؛ دهانه خروجی با اندازه های ۱ و ۱/۴ و ۲ و ۳ اینچ و کف کش های سه فاز؛ دهانه خروجی برابر با  ۲ و ۳ و ۴ و ۶ اینچ دارند.

علت آمپر کشیدن پمپ کفکش

یکی از مشکلاتی که پمپ کفکش‌ها می‌ توانند با آنها مواجه شوند، کشیدن جریان بیش از حد توسط کفکش می‌ باشد که می‌ تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. از سوی دیگر باید این موضوع بسیار مهم را همواره در نظر داشته باشید که آمپر کشیدن بیش از حد کفکش‌ها باعث افزایش حرارت در بخش‌ های داخلی آنها خواهد شد و این می‌ تواند به قسمت‌ های مهم داخلی کفکش آسیب زیادی برساند. عواملی که باعث آمپر کشیدن پمپ کفکش می‌شود در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  • بدون آب کار کردن پمپ کفکش
  • گیر کردن ضایعات داخل لوله پمپ (خروجی) و همچنین ورودی پمپ
  • قرار گرفتن در ارتفاع (هد) نامناسب کاری
  • نامناسب بودن سایز کابل ورودی دستگاه
  • گل آلود و غلیظ بودن آب
  • افت ولتاژ برق شبکه
  • گیرپاژ کردن پروانه پمپ کفکش

قیمت پمپ کفکش

 قیمت  و خرید انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده پمپ کفکش و لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند.برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های مناسب با کاربرد خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *