مطالب آموزشی

پمپ لجن کش ۱۲ متری

پمپ لجن کش 12 متری-صنایع پمپ ملل

از لجن کش ها جهت انتقال و پمپاژ فاضلاب های صنعتی، خانگی، تخلیه استخرها و … استفاده می شود. اما بیشترین کاربرد آن ها در چاه آب می باشد.به دلیل غلظت بالای لجن و فاضلاب ها نسبت به آب تمیز، لجن کش ها به یک الکتروموتور با کلاس حفاظتی بالا نیاز دارند. الکتروموتور این پمپ ها از ۷۵۰ تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه است. جهت پمپاژ سیالات با غلظت بالا به دور موتور پایین، و برای سیالات رقیق تر به دورموتور بالاتر نیاز است. انواع ‌پمپ های لجنکش تولید شده در صنایع پمپ سازی ملل شامل پمپ تک فاز (ساده و فلوتر دار ) و سه فاز ۲،۳و ۴ اینچی هستند.در ادامه شما را با پمپ لجن کش ۱۲ متری آشنا می کنیم

پمپ لجن کش ۱۲متری

ارتفاع پمپ کفکش که از پایین ترین جایی که پمپ در آن قرار میگیرد تا بالاترین نقطه ای که سیال را در آن تخلیه میکند محاسبه می شود و نیز قطر لوله ی خروجی(دبی) بسیار مهم میباشد. در واقع مهمترین نکته در انتخاب و خرید پمپ کف کش بر اساس هد ( ارتفاع پمپاژ آب ) است.

هد یا همان ارتفاع پمپاژ در حقیقت مقدار ارتفاعی است که با کسر تمام افت فشار های مسیر، میزان آبدهی مناسب را در نقطه مصرف به شما بدهد و بد اساس متر است.پمپ ۱۲ متری یعنی توانایی پمپاژ آب تا ارتفاع ۱۲ متر را دارد.

نکته: در خرید پمپ توجه داشته باشید که در میزان پمپاژ مایع ،وزن و تراکم مایع  اهمیت دارد یعنی هرچقدر تراکم  مایع مورد نظر بیشتر باشد قدرت بیشتری برای پمپاژ می گیرد.پس برای مایعات غلیظ تر به توان یا قدرت موتور پمپ هنگام خرید توجه کنید.

ویژگی پمپ لجن کش ۱۲ متری 

 از پمپ های لجن کش ۱۲ متری محبوب و پر فروش پمپ ملل، مدل ML01 با دهانه خروجی ۳ اینچ و ML05 با دهانه خروجی ۴ اینچ می باشند که با توجه به مشخصات فنی خوب و مناسبی که دارد مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است.

قطعات ریخته گری شده این نوع پمپ از جنس آلومینیوم و چدن تحت فشار ساخته شده و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید و ماشین کاری میگردد.

در تولید این نوع پمپ از پروانه های جنس آلومینیومی تحت فشار و نوع گردابی و شفت تمام استیل استفاده شده است. حداکثر دمای مناسب آب برای کارکردن این نوع پمپ ها ۴۵ درجه سانتی گراد میباشد.

در خرید پمپ توجه داشته باشید که در میزان پمپاژ مایع ،وزن و تراکم مایع  اهمیت دارد یعنی هرچقدر تراکم  مایع مورد نظر بیشتر باشد قدرت بیشتری برای پمپاژ می گیرد.پس برای مایعات غلیظ تر به توان یا قدرت موتور پمپ هنگام خرید توجه کنید.

صنایع پمپ ملل

پمپ‌های آب لجن کش با توجه به کیفیت، مدل و کاربردی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. با خرید از صنایع پمپ ملل شما می‌توانید انواع پمپ‌ها را  قیمت مناسب و بابالاترین کیفیت تهیه کنید. شما می توانید در بخش محصولات فروشگاه اینترنتی پمپ ملل، مدل های مختلف پمپ را مشاهده نمایید و برای آگاهی از قیمت انواع  پمپ‌ها تماس بگیرید.

کارخانه: استان تهران، جاده ساوه، سه را ه آدران، نبش خیابان شهدای هفت تیر پلاک ۵۳ می باشد.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *