مطالب آموزشی

پمپ لجن کش ۴ اینچ ۲۰ متری

قیمت و خرید-پمپ لجن کش 4 اینچ 20 متری- پمپ ملل

 از پمپ لجن کش برای انتقال آب های غلیظ یا آلوده که دارای نا خالصی هایی مثل لجن غلیظ  و یا مواد خورنده هستند، استفاده می شود. پمپ لجن کش در گروه پمپ های گریز از مرکز قرار می گیرد و به همراه یک شفت عمودی یه پروانه یا ایمپلر متصل می شود. پمپ لجن کش از نوع پمپ  های مستغرق است و کاملا در سیالی که می خواهد جابجا کند غرق می شود. پمپ های لجن کش ۲۰ متری ساختاری بسیار شبیه به پمپ کفکش دارند و هر دو برای انتقال سیال از نیروی گریز از مرکز استفاده می کنند، با این تفاوت که پمپ لجن کش از سیستم قوی تری برای انتقال سیالات با گرانروی بالا استفاده می کند.جهت آشنایی با انواع پمپ های کفکش و لجن کش،با صنایع پمپ ملل همراه باشید.

موارد استفاده از پمپ لجن کش 

پمپ های لجن کش دارای کاربرد های مختلفی هستند که از میان آنها می توان به: انتقال فاضلاب یا پساب‌ های صنعتی، شهری و بهداشتی، استفاده در تصفیه ‌خانه ها، جهت جمع ‌آوری و انتقال آب ‌های سطحی، انتقال لجن ‌های رقیق و نیمه غلیظ و غلیظ،، مکش آب دریا، انتقال اسیدها و محلول ‌های شیمیایی، انتقال سیال با دمای بیش از ۶۰ درجه سانتی‌گراد و پمپاژ سیالات هیدروکربنی و در برخی از مدل ‌های خاص: جابجایی محلول‌ های حاوی ذرات ساینده اشاره کرد.

پمپ لجن کش ۲ اینچ ۲۰ متری

پمپ لجن کش ۲۰ متری ۴ اینچ پمپ ملل مدل ML07 مناسب چاه های متراژ ۵ الی ۱۷ متر می باشد. بدنه پمپ لجن کش ML07 از جنس آلومینیوم و چدن و پروانه ها نیز  آلومینیومی تحت فشار و نوع گردابی و شفت تمام استیل هستند.این مدل پمپ، قدرت موتور ۹.۲ کیلو وات قدرت خروج آب تا ۹۰۰ لیتر در دقیقه را دارد.

پمپ ملل 

یکی از برند های معتبر ایرانی است که در زمینه ساخت پمپ کفکش و لجنکش به صورت حرفه ای فعالیت دارد.پمپ‌های آب لجن کش با توجه به کیفیت، مدل و کاربردی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. با خرید از صنایع پمپ ملل شما می‌توانید انواع پمپ‌ها را  قیمت مناسب و بابالاترین کیفیت تهیه کنید. برای آگاهی از قیمت خرید پمپ لجنکش ۲۰ متری ۴اینچ و انواع دیگرپمپ‌ها با صنایع پمپ ملل تماس بگیرید.

صنایع پمپ سازی ملل با تولید کفکش و لجن کش باکیفیت ایرانی، به اشتغال کمک فراوانی کرده است. تمامی قطعات پمپ ملل در ایران تولید می‌شود و از این حیث جزو شرکت‌های برتر ایرانی در زمینه تولید پمپ کفکش و پمپ لجنکش به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *