مطالب آموزشی

پمپ لجن کش ۳ اینچ تک فاز

پمپ- لجن کش- 3 اینچ -تک فاز- صنایع پمپ ملل

پمپ لجن کش پمپی است که با خارج کردن آب های آلوده و ناصاف با املاحی مانند گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک، کار لجن کشی را انجام می دهد.کی از بهترین پمپ لجنکش ۲اینچ در ایران ،برند پمپ ملل می باشد. انواع ‌پمپ های لجنکش تولید شده در صنایع پمپ سازی ملل شامل پمپ تک فاز (ساده و فلوتر دار ) و سه فاز ۲،۳و ۴ اینچی هستند.

ویژگی پمپ لجن کش تک فاز ۳ اینچ

یکی از ویژگی های این پمپ ها مربوط به سیستم برق آنها می باشد، برق تکفاز همین برقی است که در پریزهای منازل جریان دارد و در ایران ولتاژ استاندارد ۲۲۰ ولت در نظر گرفته شده است.

عملکرد اتصال تک فاز ساده و معمولی است. این روند شامل یک واحد جمع‌وجور و سبک است که در آن در صورت افزایش ولتاژ جریان برق از طریق سیم‌ها کمتر خواهد بود.

با وجود برق شهری نصب و راه اندازی پمپ های کجنکش بسیار ساده است و نیاز به سازۀ خاصی ندارد. تنها کافی است که در مخزنی که از سیال انباشته شده قرار داده شده و روشن شود.

منظور از پمپ لجن کش ۳ اینچ پمپی است که دبی یا قطر دهانه خروجی آن ۳ اینچ است.آبدهی یا دبی عبارتست از مقدار حجم آب انتقال داده شده در زمان مشخص که عموماً بر حسب لیتر در دقیقه یا متر مکعب در ساعت محاسبه خواهد شد و در پمپ ها بر اساس سایز دهانه خروجی می باشد.

پمپ لجن کش تک فاز ۳ اینچ پمپ ملل

پمپ لجنکش برند ملل در مدل ML01 و ML02 دارای مشخصات زیر می باشند:

  • برق مصرفی:تکفاز ۲۲۰ ولت
  • قدرت:۲تا ۲.۲ کیلووات
  • بیشترین آبدهی: ۶۰۰ لیتر در دقیقه
  • قطر لوله خروجی:۳ اینچ
  • جریان مصرفی:۱۲ تا ۱۴ آمپر
  • دور موتور:۲۸۰۰ دور در دقیقه

میزان آبدهی پمپ های ۳ اینچ ملل ۶۰۰ لیتر در هر دقیقه میباشد که استاندارد بسیار مناسبی از لحاظ عملکرد است. این مدل لجن کش تا ارتفاع ۱۲الی ۲۰ متر را تامین می کنند.

قیمت پمپ لجنکش ۳ اینچ تک فاز

پمپ‌های آب لجن کش با توجه به کیفیت، مدل و کاربردی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. با خرید از صنایع پمپ ملل شما می‌توانید انواع پمپ‌ها را  قیمت مناسب و بابالاترین کیفیت تهیه کنید. شما می توانید در بخش محصولات فروشگاه اینترنتی پمپ ملل، مدل های مختلف پمپ را مشاهده نمایید و برای آگاهی از قیمت انواع  پمپ‌ها تماس بگیرید.

کارخانه صنایع پمپ ملل : استان تهران، جاده ساوه، سه را ه آدران، نبش خیابان شهدای هفت تیر پلاک ۵۳ می باشد.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *