مطالب آموزشی

پمپ لجن کش ۴ اینچ ۲۰ متری

پمپ لجن کش 4 اینچ 20 متری-پمپ لجن کش قوی- پمپ ملل

از لجن کش ها جهت انتقال و پمپاژ فاضلاب های صنعتی، خانگی، تخلیه استخرها و … استفاده می شود. اما بیشترین کاربرد آن ها در چاه آب می باشد.به دلیل غلظت بالای لجن و فاضلاب ها نسبت به آب تمیز، لجن کش ها به یک الکتروموتور با کلاس حفاظتی بالا نیاز دارند. الکتروموتور این پمپ ها از ۷۵۰ تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه است. جهت پمپاژ سیالات با غلظت بالا به دور موتور پایین، و برای سیالات رقیق تر به دورموتور بالاتر نیاز است. انواع ‌پمپ های لجنکش تولید شده در صنایع پمپ سازی ملل شامل پمپ تک فاز (ساده و فلوتر دار ) و سه فاز ۲،۳و ۴ اینچی هستند.در ادامه شما را با پمپ لجن کش ۴ اینچ ۲۰ متری آشنا می کنیم

پمپ لجن کش ۴ اینچ ۲۰ متری

همیشه موقع امتیاز دهی به یک پمپ ، به توان و میزان آبدهی پمپ در حداکثر ارتفاع توجه می کنند و چنانچه پمپ دارای میزان آبدهی بیشتر در ارتفاع بالا باشد ،بعنوان یک پمپ خوب معرفی می شود مانند پمپ لجن کش ۴ اینچ ۲۰ متری.

در واقع منظور از پمپ لجن کش ۴ اینچ پمپی است که دبی یا قطر دهانه خروجی آن ۴ اینچ است.آبدهی یا دبی عبارتست از مقدار حجم آب انتقال داده شده در زمان مشخص که عموماً بر حسب لیتر در دقیقه یا متر مکعب در ساعت محاسبه خواهد شد و در پمپ ها بر اساس سایز دهانه خروجی می باشد.

ارتفاع پمپ کفکش که از پایین ترین جایی که پمپ در آن قرار میگیرد تا بالاترین نقطه ای که سیال را در آن تخلیه میکند محاسبه می شود و نیز قطر لوله ی خروجی(دبی) بسیار مهم میباشد. در واقع مهمترین نکته در انتخاب و خرید پمپ کف کش بر اساس هد ( ارتفاع پمپاژ آب ) است.

هد یا همان ارتفاع پمپاژ در حقیقت مقدار ارتفاعی است که با کسر تمام افت فشار های مسیر، میزان آبدهی مناسب را در نقطه مصرف به شما بدهد و بد اساس متر است.

نکته: در میزان پمپاژ مایع ،وزن و تراکم مایع نیز اهمیت دارد یعنی هرچقدر تراکم  مایع مورد نظر بیشتر باشد قدرت بیشتری برای پمپاژ می گیرد.پس برای مایعات غلیظ تر به توان یا قدرت موتور پمپ هنگام خرید توجه کنید.

ویژگی پمپ لجن کش ۴ اینچ ۲۰ متری 

یکی از پمپ های لجن کش محبوب و پر فروش پمپ ملل، مدل ML07 می باشد که با توجه به مشخصات فنی خوب و مناسبی که دارد مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است.

مشخصات پمپ لجنکش مدل ML07 عبارت است از:

  • برق مصرفی:سه فاز ۳۸۰ ولت
  • قدرت: ۹.۲ کیلووات
  • بیشترین آبدهی: ۹۰۰ لیتر در دقیقه
  • قطر لوله خروجی: ۴ اینچ
  • جریان مصرفی:۱۵ آمپر
  • دور موتور:۲۸۰۰ دور در دقیقه

قیمت و خرید انواع پمپ لجن کش

صنایع پمپ ملل

پمپ‌های آب لجن کش با توجه به کیفیت، مدل و کاربردی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. با خرید از صنایع پمپ ملل شما می‌توانید انواع پمپ‌ها را  قیمت مناسب و بابالاترین کیفیت تهیه کنید. شما می توانید در بخش محصولات فروشگاه اینترنتی پمپ ملل، مدل های مختلف پمپ را مشاهده نمایید و برای آگاهی از قیمت انواع  پمپ‌ها تماس بگیرید.

کارخانه: استان تهران، جاده ساوه، سه را ه آدران، نبش خیابان شهدای هفت تیر پلاک ۵۳ می باشد.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *