مطالب آموزشی

معرفی قوی ترین پمپ های لجن کش

قوی ترین پمپ لجن کش | خرید و قیمت پمپ پمپ کفکش و لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل - پمپ لجن کش سه فاز - قیمت و خرید پمپ کفکش- پمپ لجن کش سه فاز

پمپ‌ لجن کشدر دسته پمپ‌های مستغرق گریز از مرکز قرار دارد. این مدل پمپ در دو نوع تک‌ فاز و سه ‌فاز وجود دارد. معمولا از پمپهای لجن کش جهت انتقال و تخلیه آب و پمپاژ فاضلاب‌ خانگی و صنعتی کاربرد دارند. این محصولات با توجه به نیاز مشتریان، دارای جنس‌های گوناگونی مانند استیل، چدن، برنز و … هستند. در ادامه به معرفی قوی ترین پمپ های لجن کش میپردازیم. برای خرید انواع پمپ کفکش و پمپ لجن کش ایرانی و اطلاع از قیمت آن به فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

ویژگی قوی ترین پمپ‌های لجن کش شناور

لجن کش ها در نوع کار کاملا شبیه به پمپهای کفکش هستند. تنها تفاوت آن در این است که لجنکش جهت پمپاژ سیالات که دارای ذرات جامد می باشند استفاده می شوند و کف کش ها برای پمپاژ آب صاف بدون ذرات مورد استفاده قرار خواهند گرفت . پمپ‌های لجن کش کاملا درون مایع فرو رفته و عمل می‌کنند.عبور مایع از اطراف الکتروموتور، آن را خنک کرده و عمر و بازده پمپ را افزایش خواهد داد. ناگفته نماند که موتور کاملا آب‌بندی شده است. در این نوع پمپ، برعکس حالت قبل، الکتروموتور در خارج از مایع و در ارتفاع قرار دارد، اما خود پمپ درون مایع فرو رفته است.  درانتخاب قوی ترین لجن کش باید ابتدا جنس بدنه مورد نظرتان را انتخاب کنید. معمولا لجن کش ها دارای دو  جنس  طراحی و به به بازار عرضه میشوند.

  • لجنکش استیل
  • لجنکش چدن ضد زنگ

معرفی قوی ترین پمپ‌های لجن کش شناور

لجن کش ها در انواع مختلف در برند های متفاوت طراحی و تولید می شوند. اولین گزینه که در خرید لجن کش باید توجه داشته باشید لجن کش را برای چه مصرفی نیاز دارید. طبق عملکرد مورد نظرتان باید به یکسری از موارد توجه داشته باشید :

  1. توان لجن کش
  2. دهانه خروجی لجن کش
  3. ابعاد لجن کش
  4. جریان راه اندازی
  5. جنس بدنه
  6. جنس پروانه
  7. نوع پروانه
  8. آمپر مورد نظر

انواع پروانه در لجن کش ها پمپ های لجن کش دارای سه مدل پروانه می باشند ، پروانه باز ، پروانه نیمه باز ، پروانه بسته اگر در خرید و انتخاب خود دچار تردید هستید می توانید از کارشناسان فروش پمپ ملل راهنمایی بگیرید ، تا بتوانید خرید بهتر و با صرفه تر داشته باشید.

قوی ترین پمپ لجن کش | خرید و قیمت پمپ پمپ کفکش و لجن کش | فروشگاه اینترنتی صنایع پمپ ملل

صنایع پمپ سازی ملل

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کف‌کش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است. جهت سفارش انواع پمپ کفکش ۳ فاز و پمپ لجن کش ایرانی و یا اطلاع از قیمت و خرید انواع آن‌ها با صنایع پمپ سازی ملل تماس حاصل فرمایید.

برای خرید محصولات مورد نظر به واتس اپ فروشگاه اینترنتی پمپ ملل مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *