مطالب آموزشی

انواع پمپ کفکش

پمپ ملل مرجع تولید و فروش انواع پمپ ‌های صنعتی کفکش و لجن کش ، توضیحات کامل را درباره پمپ های کف کش و قیمت آنها در اختیار شما قرار میدهد.

پمپ های کف کش در واقع پمپ هایی عمودی طبقاتی و سانتریفیوژ است که به کمک پروانه‌ها انرژی را به سیال منتقل میکند . برای انجام درست فعالیت ، پمپ بایدبه صورت امل در آب قرار بگیرد، تا بتواند آب را از کف چاه یا استخر به بالا بکشد.  در انتهای پمپ های کف کش ، شفت به جداکننده هوا یا محافظ کوپلینگ مکانیکی متصل میشود.از این طریق مایع وارد پمپ شده و به کمک طبقات به سمت بالا روانه میشوند. درباره انواع پمپ کفکش در ادامه بخوانید و برای خرید بهترین کف کش با قیمت مناسب با صنایع پمپ سازی ملل تماس بگیرید.

انواع پمپ کفکش

کفکشها از لحاظ  نوع پروانه، نوع پره، برق مصرفی و لوله خروجی به دسته های مختلفی تقسیم میشوند و برای مصارف مختلفی نیز کاربرد دارند. توجه داشته باشید که هیچ یک از کف کش ها نمیتوانند لجن ها یا سیالات دارای ناخالصی را جابجا کنند و فقط برای جابجای آب استفاده میشوند. برای جابجایی سیالات ناخالص نیاز به پمپ لجن کش میباشد. در صنایع پمپ سازی ملل میتوانید هردونوع پمپ کفکش و لجن کش را با قیمت مناسب خریداری کنید. در ادامه درباره  تفاوت های انواع پمپ کفکش توضیحاتی خواهیم داد.

پمپ کف کش تک فاز یا سه فاز

برق استفاده شده برای راه اندازی پمپ میتواند تک فاز یا سه فاز باشد. پمپ های تک فاز با برق ۲۲۰ولت و پمپ های سه فاز با  برق ۳۸۰ولت کار میکنند. انتخاب نوع برق مصرفی کاملا بستگی به مکان استفاده از دستگاه و میزان و نوع مصرف از دستگاه دارد. مشاهده پمپ تک فاز  M.09

پمپ کفکش پروانه نیمه باز یا بسته

پمپ های کفکش معمولابصورت پروانه بسته طراحی میشوند. از آنجا که پمپ کف کش به ندرت برای انتقال سیالات دارای ناخالصی استفاده میشوند، فقط در برخی از مدل های این پمپ صنعتی از پروانه های نیمه باز استفاده میشود. توجه داشته باشید که جنس پروانه های داخل پمپ معمولا از چدن ، استیل ضد زنگ و یا آلومینیوم میباشد. بنابر این به درجه دمای آب و جنس ناخالصی های موجود در آب را توجه داشته باشید.

کف کش تک کاناله یا چند کاناله

بسته به نوع پروانه پمپ ، تعداد کانال های آن نیز تغییر میکند.اگر پروانه استفاده شده یک پره داشته باشد به آن پمپ کف کش تک کاناله گفته میشود. اگر تعداد پره ها بیشتر باشد، به آن چند کاناله میگویند. تک کاناله یا چند کاناله بودن پمپ های کفکش به میزان جامدات معلق در آب دارد. هر پمپ میتوان آب با میزان معینی از ناخالصی های جامد را با توجه به تعدادکانال ها انتقال دهد.

کفکش لوله بغل و لوله بالا

کفکش های لوله بغل بیشتر برای استخر ها و تانکر ها و به طور کلی محیط های باز تر استفاده میشود. درحالی که پمپهای کفکش لوله بالا به علت جای کمتری که اشغال میکنند، برای نصب درون چاه ها ککاربرد بیشتری دارند. به طور کلی محل قرار گیری لوله خروجی بستگی به مکان استفاده از پمپ کفکش دارد.

سایر تفاوت های پمپ های کفکش

نوع طراحی کفشک های پروانه که ممکن است از نوع پروانه گردابی، پروانه حلزونی و… باشد. سایز پمپ ها ، برند و کیفیت ساخت متفاوت و … ممکن است در ساخت انواع پمپ کفکش متفاوت باشد. که با توجه به آنها قیمت پمپ کفکش نیز متفاوت خواهد بود. درباره قیمت این پمپ ها بیشتر بخوانید.

قیمت پمپ کفکش

همانطور که گفته شد ، قیمت انواع پمپ کفکش با توجه به مشخصات فنی که دارند متفاوت است. صنایع پمپ سازی ملل ، تولید و عرضه کننده انواع پمپ های کف کشف و لجن کش میباشد که میتواند قیمت مناسب تمامی محصولات را با توجه به خرید بی واسطه شما ، تضمین کند. برای استعلام قیمت پمپ مورد نظر با ویژگی های متناسب با کربری خود و مشاوره خرید نوع پمپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلگرام تولیدی پمپ صنعتی ملل

واتساپ تولیدی پمپ کفکش و لجن کش ملل

تماس با تولیدی پمپ کف کش ملل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *