دسته بندی نشده

نحوه انتخاب پمپ لجن کش

پمپ ملل پمپ کفکش پمپ لجن کش - نحوه انتخاب پمپ لجن کش

پمپ لجن کش در دسته پمپ های گریز از مرکز مستغرق قرار دارد. این پمپ ها شبیه پمپ کف کش عمل می کنند با این تفاوت که قادر به پمپاژ سیالات حاوی ذرات جامد، فیبر، املاح و غیره  هستند. صنایع پمپ سازی پمپ ملل در زمینه ی تولید انواع پمپ لجن کش و پمپ کفکش فعالیت می کند.در این مقاله با ما همراه باشیدتا با نکات لازم برای خرید پمپ آشنایی لازم را پیدا کنید.

قیمت و خرید انواع پمپ

برای انتخاب صحیح موتور پمپ لجنکش به آیتم های زیر توجه کنید:

نوع پروانه

با توجه به نوع سیال و خورندگی آن و میزان ذرات جامد، نوع پروانه و جنس آن تعیین می شود.

ارتفاع (هد)

همانند کف کش ها، ارتفاع عامل مهمی در انتخاب لجن کش می باشد. از پایین ترین نقطه ای که لجن کش قرار می گیرد تا بالاترین نقطه ای که می خواهد سیال را انتقال دهد به علاوه افت ناشی از اصطحکاک سیال درون لوله، ارتفاع یا هد پمپ را تعیین می کند. نکته حائز اهمیت این است که حداکثر ارتفاع آبدهی در دبی صفر داده می شود، بنابراین ضروری است که لجن کش با ارتفاع بیشتری نسبت به ارتفاع محاسبه شده، انتخاب گردد.

جریان

لجن کش ها غالبا با برق AC کار می کنند و متناسب با قدرت موتور به صورت تک فاز (۲۲۰ ولت) و سه فاز (۳۸۰ ولت) تولید می گردند.پس قبل خرید سیستم برق خود را انتخاب کنید.اگر برای کارهای سبک به دنبال یک پمپ لجن کش هستید، بهتر است یک پمپ تک‌ فاز تهیه کنید، و برای محیط های صنعتی، پمپ سه فاز خریداری شود. البته به این اصل باید توجه کرد که در صورت خرید یک پمپ لجنکش سه‌فاز، باید برق سه‌فاز آن هم تأمین شود تا دستگاه بتواند از تمام توانش بهره ببرد.

قطر لوله

چون دبی با قطر رابطه مستقیم دارد؛ قطر خروجی لجن کش نیز عامل تعیین کننده ای در انتخاب آن می باشد. دبی لجن کش متناسب با حجم سیال موجود و مدت زمان تخلیه آن قابل محاسبه است.

همانند کف کش ها، تغییر قطر لوله بلافاصله بعد از خروجی لجن کش منجر به آسیب رسیدن به پمپ می شود؛ بنابراین در صورت لزوم بهتر است تا حدود ۲ متر با سایز خروجی پمپ لوله کشی را انجام داده و سپس قطر آن را تغییر دهیم.

فلوتر(قطع کن)

تجهیز فلوتر در مکان هایی که حجم سیال کم است و این امکان وجود دارد که جریان سیال قطع و منجر به خشک کار کردن پمپ شده و سوختن پمپ را به همراه داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

صنایع پمپ‌سازی ملل پس از سال‌ها تولید در زمینه الکترو پمپ‌های کفکش شناور با استفاده از تکنولوژی جدید و پس از کسب تجربه در تولید انواع برند های مختلف اکنون محصول جدید خود را به نام پمپ‌ملل تولید و روانه بازار نموده است. این محصول از بهترین نوع آلیاژ و تکنولوژی جدید تولید شده است.

ویژگی های پمپ های لجن کش ملل

از مهم ترین مزایای پمپ لجن کش تمام استیل ملل می توان به بدنه مقاوم ، کارکرد مناسب و راندمان مداوم و  نیز وزن کم آنها اشاره کرد. پمپ های لجن کش تمام استیل ملل  از دو نوع سه فاز در مدل های ML07,ML06 و تک فاز در مدل های ML01,ML02,ML03,ML04,ML05 می باشند. شما می‌توانید برای آگاهی از مشخصات و جزئیات بیشتر محصولات و اطلاع از قیمت فروش انواع پمپ لجن کش به فروشگاه صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

https://eitaa.com/pumpmelal

https://ble.ir/join/MTZkNGI3Nm

https://rubika.ir/pumpmelal

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *