مطالب آموزشی

چرا پمپ های لجن کش برند پمپ ملل؟

پمپ لجنی که در دسته‌بندی پمپ‌های گریز از مرکز مستغرق جای می‌گیرد، عملکردی همانند پمپ‌های کف کش دارد، به‌گونه‌ای که شما اگر با پمپ کف کش توان تک تا به حال روبرو شده باشید، عملکرد این نوع پمپ یعنی لجن کش نیز همانند پمپ‌های کف کش است. تنها تفاوتی که در اینجا به چشم می‌آید این است که پمپ لجن کش می‌تواند آن دسته از سیال‌هایی که دارای ذرات جامد است را نیز به راحتی پمپاژ کند.ما در این مقاله مشخصات و ویژگی های پمپ های لجنکش تولید شده در صنایع پمپ سازی ملل که دارای گارانتی رسمی هستند را ذکر می کنیم تا با براورد قیمت و کیفیت این پمپ ها، انتخاب مناسبی داشته باشید.

ویژگی و مشخصات پمپ لجنکش صنایع پمپ ملل

الکترو پمپ های لجن کش ملل در مدل های ۲ اینچ و ۳ اینچ و با ارتفاع ۱۵ متر دو اینچ ، ۱۲ متری ۳ اینچ و ۲۵ متری سه اینچ تولید و به بازار عرضه میگردد. انواع پمپ های لجن کش تولید شده در صنایع پمپ سازی ملل شامل پمپ تک فاز۲۲۰ ولت (ساده و فلوتر دار ) و سه فاز ۳۸۰ ولت میباشد و با میزان آمپر ۱۰ تا ۱۵ کار کی کنند.

قطعات ریخته گری شده این نوع پمپ از جنس آلومینیوم و چدن تحت فشار ساخته شده و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید و ماشین کاری میگردد. در تولید این نوع پمپ از پروانه های جنس آلومینیومی تحت فشار و نوع گردابی و شفت تمام استیل استفاده شده است. حداکثر دمای مناسب آب برای کارکردن این نوع پمپ ها ۴۵ درجه سانتی گراد میباشد.

میزان آبدهی این پمپ ها از ۴۰۰ لیتر دقیقه تا ۹۰۰ لیتر در دقیقه می باشد و ارتفاع پمپاژ آب از ۱ متر تا ۲۵ متر می باشد.همچنین موتور پمپ های لچن کش پمپ ملل ،از ۲ تا ۹.۲ کیلووات می باشد.

شما می‌توانید برای آگاهی از مشخصات و جزئیات بیشتر محصولات و اطلاع از قیمت فروش انواع پمپ لجن کش به فروشگاه صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

نکات مهم در خرید پمپ

در هنگام خرید بهتر است بدانید که قیمت بر اساس نوع کاربرد هم برآورد می‌شود که در این بین، دو نوع کاربرد برقی تک فاز و سه فاز را باید در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که تنها شما باید کیفیت را در اولویت خرید خود قرار دهید؛ چرا که در غیر این صورت از انتخابی که دارید پشیمان خواهید شد.

بسیار دیده شده است، برخی از کاربران به دنبال محصول با قیمت ارزان‌تر هستند که این طرز تفکر باعث می‌شود که از محصولات نامرغوب و بی‌کیفیتی استفاده کنند که طول عمر بالایی هم ندارند؛ چرا که حقیقتاً از لحاظ عقلی هیچ محصول با کیفیتی با قیمت پایین به فروش نمی‌رسد؛این نکته را به خاطر بسپارید که تنها کیفیت می‌تواند به طول عمر پمپ مورد نظر در طولانی مدت کمک کند.

گارانتی پمپ لجن کش

همواره گارانتی محصول از چالشهایی است که خریداران در زمان خرید یک محصول با آن مواجه هستند. در حقیقت داشتن گارانتی معتبر، از نشانه های کیفیت و مرغوب بودن یک کالا به شمار می رود. از آنجا که معمولاً تولید کننده (خارجی و داخلی) تنها محصولاتی را گارانتی می کند که مطمئن است خرابی و مرجوعی آن بسیار کم است؛ به همین جهت توصیه می کنیم در هنگام خرید پمپ لجنکش، محصولی را انتخاب کنید که دارای گارانتی معتبر است.

خدمات پس از فروش پمپ لجن کش

پمپ کف کش و لجنکش ساخت چین در ایران فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش و حتی قطعات یدکی در صورت نیاز به تعمیر می باشد. درحالیکه این مساله در خصوص محصولات ساخت ایران کاملا متفاوت است. برخی برند های مطرح تولید کننده پمپ داخلی مانند پمپ ملل، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و در صورت خرابی، لوازم یدکی مورد نیاز را برای کاربران فراهم می کند.

صنایع پمپ سازی ملل با تولید کفکش و لجن کش باکیفیت ایرانی، به اشتغال کمک فراوانی کرده است. تمامی قطعات پمپ ملل (به‌ جز فلوتر) در ایران تولید می‌شود و از این حیث جزو شرکت‌های برتر ایرانی در زمینه تولید پمپ کفکش و پمپ لجنکش به شمار می‌رود.

کارخانه صنایع پمپ ملل در استان تهران، جاده ساوه، سه را ه آدران، نبش خیابان شهدای هفت تیر پلاک ۵۳  است. پمپ ملل تولید انواع پمپ کف کش و لجن کش را دارد و در بخش محصولات میتوانید مدل های مختلف آن را مشاهده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *