مطالب آموزشی

پمپ تمام استیل

پمپ ملل تولید کننده انواع پمپ ‌های کفکش و لجن کش-تمام استیل 316-

پمپ های تمام استیل

پمپ های تمام استیل ضد زنگ صنایع پمپ ملل، برای جابجایی آب شفاف یا کثیف طراحی شده اند. تمام قطعاتی که با مایعات در تماس هستند از استیل ضد زنگ ۳۱۶ ساخته شده اند. به دلیل قابلیت اطمینان و سهولت استفاده و مقاوم در برابر اسید و خوردگی کاربرد زیادی دارند،پمپ های تمام استیل ملل  با موتورهای تک فاز و سه فاز در دسترس می باشند.جهت مشخصات،قیمت و خرید پمپ با ما در تماس باشید.

مشخصات پمپ های تمام استیل ملل

پمپ های  لجن کش تمام استیل مناسب جهت انتقال آب و سیالات شیمیایی و اسیدی و صنایع غذایی استفاده می شود که اغلب در انواع صنایع کاربردهای فراوانی دارد که با توجه به جنس و متریال ،پمپ دارای مقاومت شیمیایی بالا می باشد و کاملا خاصیت ضد اسید و ضد خورندگی دارند. پروانه این پمپ ها بصورت باز یا نیمه باز می باشد و جهت پمپاژ اغلب سیالاتی که دارای ذرات هستند از قبیل : آب های کثیف با پالم های خوراکی یا آب میوه ها ،کنستانتره میوه، کنسرو ها وسیالاتی که ذرات نرم و غیر سایش در خود دارند را می تواند جابجا کند.

مزایای پمپ های تمام استیل ملل

از مهم ترین مزایای پمپ لجن کش تمام استیل ملل می توان به بدنه مقاوم ، کارکرد مناسب و راندمان مداوم و نیز وزن کم آنها اشاره کرد. پمپ های لجن کش تمام استیل پمپ ملل از دو نوع سه فاز و تک فاز  می باشند. شما می‌توانید برای آگاهی از مشخصات و جزئیات بیشتر محصولات و اطلاع از قیمت فروش انواع پمپ لجن کش به فروشگاه صنایع پمپ سازی ملل مراجعه کنید.

 

مشخصات کلی

جنس بدنه استیل ۳۱۶
برق مصرفی تک فاز و ۳ فاز
ارتفاع آبدهی از ۱ متر تا ۲۵ متر
میزان آبدهی تا ۹۰۰ لیتر در دقیقه
دهانه خروجی ۲،۳،۴ اینچ
کشور سازنده ایران
گارانتی پمپ لجن کش

همواره گارانتی محصول از چالشهایی است که خریداران در زمان خرید یک محصول با آن مواجه هستند. در حقیقت داشتن گارانتی معتبر، از نشانه های کیفیت و مرغوب بودن یک کالا به شمار می رود. از آنجا که معمولاً تولید کننده (خارجی و داخلی) تنها محصولاتی را گارانتی می کند که مطمئن است خرابی و مرجوعی آن بسیار کم است؛ به همین جهت توصیه می کنیم در هنگام خرید پمپ، محصولی را انتخاب کنید که دارای گارانتی معتبر است.

کارخانه صنایع پمپ ملل در استان تهران، جاده ساوه، سه را ه آدران، نبش خیابان شهدای هفت تیر پلاک ۵۳

https://t.me/Melalpump

https://rubika.ir/pumpmelal

https://eitaa.com/pumpmelal

https://ble.ir/join/MTZkNGI3Nm

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *